dane niezbędne do instalacji automatów
dane niezbędne do instalacji automatów
Firma ASD Systems działa na rynku od 9 lat i zyskała uznanie wśród klientów w całej Europie. Wszystkie nasze automaty wydające produkowane są w siedzibie firmy w Bielsku-Białej, co pozwala nam na pełną kontrolę nad procesem produkcji oraz jakością wykonania.
dane niezbędne do instalacji automatów
ZAMÓWIENIE AUTOMATU W ASD SYSTEMS
Pracownik Działu Handlowego otrzymuje zamówienie od Partnera (operatora) dla Klienta.
PRZYDZIELENIE OPIEKUNA TECHNICZNEGO KLIENTA
Po otrzymaniu zamówienia, Biuro Obsługi Klienta przydziela Opiekuna, który będzie do dyspozycji Klienta/Partnera (operatora) do końca procesu wdrożenia oraz przez cały proces użytkowania automatu.
PRZESŁANIE DANYCH PRZEZ PARTNERA
Pracownik Działu Handlowego otrzymuje zamówienie od Partnera dla Klienta końcowego. Na prośbę Opiekuna, Partner (operator) przesyła dane od Klienta, niezbędne do synchronizacji, konfiguracji, produkcji oraz uruchomienia automatów.
PRODUKCJA AUTOMATU
W trakcie produkcji automatu, Opiekun przetwarza wcześniej zebrane dane w celu zaimportowania tych danych, t.j. listy pracowników, listy produktów do systemu oraz ustala system kodowania kart.
WYSYŁKA AUTOMATU
Opiekun ustala z Klientem preferowaną datę dostarczenia automatu. Zostaje on wysłany do Klienta na ustalony adres.
INSTALACJA I URUCHOMIENIE AUTOMATU
W uzgodnionym terminie serwisant ASD Systems instaluje w firmie Klienta automat, uruchamia go oraz przeprowadza szkolenie z załadunku i pobrań produktów.
Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach!
Rozmowa z naszym konsultantem do niczego nie zobowiązuje. Rozpoczniemy ją od wysłuchania Twoich potrzeb. Wszystko po to, aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, które spełni Twoje wymagania!