Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Automaty vendingowe:

Jakie są wymiary automatów vendingowych?

Wymiary automatów dostępnych w naszej ofercie można sprawdzić w naszym katalogu.

Ile modeli automatów oferujecie?

Oferujemy trzy rodzaje automatów, natomiast modelów jest cztery: spiralowe (F80), bębnowe (D810, D1080), szafkowe (L40). W naszej ofercie znaleźć można także automat wrzutowy (C240).

Jakie są wymiary kieszeni w automacie?

Wymiary kieszeni w automacie prezentujemy w naszym katalogu.

Czy cena automatu zmienia się w zależności od liczby kieszeni?

Nie, liczba kieszeni nie ma wpływu na koszt automatu vendingowego.

Czy jesteśmy w stanie samodzielnie dostosować rozmiary kieszeni?

Tak, rozmiary komórek można regulować w poziomie i pionie. Zmiany te należy wprowadzić w aplikacji. W przypadku problemów ze zmianami – najlepiej skontaktować się z serwisantem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia na automat?

Realizacja zamówienia wynosi do 21 dni roboczych. Jednak zastrzegamy, że przy zwiększonym natężeniu zamówień, czas realizacji może być wydłużony.

Co zawarte jest w cenie automatu?

W cenie automatu znaleźć można: szkolenie z obsługi urządzenia (w tym 10 godzin rozmowy z Opiekunem Technicznym Klienta, Helpdeskiem), wprowadzenie danych, a także czytnik MiFare lub Unique.

 

Ponadto, w ramach usługi postsprzedażowej zapewniamy 24 miesięce gwarancji, jeżeli zostanie przeprowadzony przegląd po dwunastu miesiącach od zakupu urządzenia.

Czy dostosowujecie czytnik do rozwiązania preferowanego przez klienta?

Tak, czytniki są dostosowywane do najczęściej stosowanych standardów. Są to czytniki MiFare lub Unique. Dostęp do urządzenia dostępny jest za pomocą kodu QR, kodu kreskowego, a także kodu PIN.

Czy oprócz podanej ceny obciążeni są państwo dodatkowymi kosztami?

Odpowiedź brzmi: to zależy. Jest to związane ze zmiennymi, takimi jak: kwota za używanie aplikacji IDS (zakup licencji lub kwota abonamentowa) oraz od opłat instalacyjnych. W przypadku drugiej zmiennej – istnieje możliwość zmniejszenia kwoty do symbolicznej złotówki, pod warunkiem spełnienia wymogów.

Czy możliwe jest zastosowanie więcej niż jednego rodzaju czytnika w automacie?

Tak, jest możliwe z pomocą czytnika kodów QR oraz czytnikiem kart RFID.

Czy automat może być przewożony w pozycji poziomej?

Nie, automaty przewożone są wyłącznie pionowo ze względów bezpieczeństwa.

Jak dokonuje się ładowania automatów?

Ładowanie automatów bębnowych odbywa się na dwa różne sposoby (w automacie D810 dostępne są trzy możliwości): otworzenie drzwi i poprzez klapki w drzwiach automatu. Trzecia możliwość, dostępna wyłącznie w D810, to innowacyjny system skanowania bębna, który wykrywa miejsca załadowanych produktów. W wersji PRO dodawany jest doładunek przez klapy, przy uwzględnieniu schematu automatu.

Jak działa funkcja wyszukiwania produktów?

Za pomocą funkcji wyszukiwania produktów oznaczoną ikoną lupy. Poprzez nią użytkownik może wyszukać z listy dostępnych artykułów potrzebną rzecz. Przypisane produkty można filtrować.

Czy jestem w stanie odebrać wiele produktów podczas jednej sesji?

Tak, jest to możliwe z pomocą tzw. „koszyka produktów”. Wydawanie produktów odbywa się zbiorowo, dzięki czemu nie trzeba wielokrotnie się zalogować.

Jak automat łączy się z siecią?

Poprzez LAN (stałe IP) lub modem GSM.

Kiedy pobrane produkty są przypisywane do konta pracownika?

Produkty przypisywane są za pomocą opcji limitowania oraz profilowania. Opcja dostępna jest w aplikacji IDS. Przypisywane są podczas poboru, po czym przez rejestrację produktów trafiają do aplikacji IDS.

Czy jest jakiś system weryfikacji potwierdzający wybór produktu przez pracownika?

Jest to opcja świadomego pobrania, dostępna w automatach D810 i D1080. Przed pobraniem artykułu pracownik widzi miejsce, w którym przedmiot się znajduje – to wszystko za pomocą świecącej się diody. Skrytka nie otwiera się automatycznie. Jeżeli produkt widoczny za pleksą jest niezgodny – może cofnąć wybór, a artykuł nie zostanie wydany.

Jak w aplikacji prezentowane są produkty przeznaczone do renowacji czy recyklingu?

Prezentacja produktów przeznaczonych m.in. do renowacji i recyklingu dostępna jest za pomocą funkcji Etykietowanie. Poprzez nią można wprowadzić nazwę produktu oraz dane zdarzenie powodujące blokadę opcji pobrania zużytego artykułu. Funkcjonalność dostępna jest wyłącznie w wersji PRO.

Na jakiej zasadzie produkty są wydawane z automatu?

Produkt dostępny w automacie wydawany jest poprzez obrót do najbliższej lokalizacji, w której znajduje się dana rzecz. Oprogramowanie wylicza liczbę obrotów potrzebnych do pobrania artykułu. Jest to rozwiązanie, które jest energooszczędne.

Czy możemy dostosować algorytm wydawania produktów do naszych potrzeb?

Na ten moment nie przewidujemy opcji dostosowania algorytmu wydawania produktów do potrzeb przedsiębiorstwa. Jednak w zależności od skali projektu można rozważyć wprowadzenie tego rozwiązania, w zależności od potrzeb naszych klientów.

Czy automat jest zabezpieczony przed nieautoryzowanym dostępem?

Tak, dostęp do automatu jest możliwy wyłącznie dla osób posiadających dostęp do produktów za pomocą m.in. karty dostępu, kodu PIN itp.

Jak można dostać się do środka automatu?

Do środka automatu można dostać się za pomocą klucza, który zabezpiecza wnętrze automatu przed nieautoryzowanym dostępem.

Czy możecie zaprogramować kartę użytkownika w ten sposób, żeby po przyłożeniu jej do czytnika wyświetlacz pokazywał menu w języku tego użytkownika?

Tak, jest to możliwe z pomocą aplikacji IDS, w której można ustawić język pracownika. Dzięki temu rozwiązaniu można zdecydować, w jakim języku wyświetlane są wiadomości.

Czy można podłączyć automat do internetu za pomocą Wi-Fi?

Nie, automat nie ma możliwości podłączenia do Internetu za pomocą Wi-Fi. Dostępne są opcje podłączenia urządzenia do Internetu za pomocą: LAN, GSM lub routerem połączonym z automatem po sieci LAN.

Jakie jest średnie zużycie prądu/miesiąc dla poszczególnych modeli automatów?

Informacje o średnim zużyciu prądu miesięcznie dla poszczególnych modeli automatów znaleźć można w naszym katalogu.

Wsparcie Użytkownika:

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

W przypadku zgłoszenia usterki, nasz dział Helpdesk przyjmuje zgłoszenie tak szybko, jak to jest możliwe.

W przypadku awarii automatu w odległym miejscu, jak długo będziemy musieli czekać na pomoc?

Jest to zależne od wielu czynników: od odległości, od kosztu naprawy, a także od złożoności usterki. Jednak nasi serwisanci starają się pomóc tak szybko, jak to możliwe.

W jakich godzinach działa linia wsparcia?

Dział Helpdesk udziela wsparcia między godziną 8:00 a 16:00

Czy pracownicy partnerów mogą uczestniczyć w podstawowym szkoleniu?

Nie ma żadnych przeciwwskazań. Najlepiej jednak, aby podczas szkolenia byli liderzy, którzy potem pokazują pracownikom wszystkie procedury.

Czy szkolenie jest płatne?

Jest ono wliczone w koszt zakupu urządzenia – jest to standardowa procedura podczas instalacji.

Czy automat vendingowy można naprawić zdalnie?

Jeżeli nie jest to usterka związana ze sprzętem, większość problemów z funkcjonowaniem urządzenia można rozwiązać zdalnie.

Jak długo obowiązuje gwarancja?

12 miesięcy, jednak jest możliwość wydłużenia gwarancji do 24 miesięcy, jeżeli w przeciągu pierwszych 12 miesięcy zostanie przeprowadzony przegląd automatu vendingowego.

Jak kształtuje się cennik usług naprawczych po upływie gwarancji?

Jest to zależne od wielu zmiennych – od złożoności usterki, od kosztów części zamiennych, dojazdu serwisanta, a także od robocizny.

Na jaki adres mailowy i na jaki numer telefonu muszę zgłaszać awarie automatu?

Numer telefonu: +48 33 444 00 00
Adres mailowy: [email protected]
Należy pamiętać, że najlepiej złożyć mailowe zgłoszenie opisujące problem przed zadzwonieniem.

Ile czasu będę czekał na dostawę automatów od momentu złożenia zamówienia?

Do 21 dni roboczych. Jednak zastrzegamy, że przy zwiększonym natężeniu zamówień, czas realizacji może być wydłużony.

Czy możecie zaprogramować kartę użytkownika w ten sposób, żeby po przyłożeniu jej do czytnika wyświetlacz pokazywał menu w języku tego użytkownika?

Tak, jest to możliwe z pomocą aplikacji IDS, w której można ustawić język pracownika. Dzięki temu rozwiązaniu można zdecydować, w jakim języku wyświetlane są wiadomości.

Ile automatów bez wyświetlacza OEM mogę podłączyć do automatu Master z wyświetlaczem?

Do 14 urządzeń typu OEM.

Jaka jest różnica między wersją oprogramowania BASIC, a PRO?

Informacje o różnicach między wersjami znaleźć można na stronie 12 w naszym katalogu.

Czy produkty do automatu może uzupełniać kilku różnych dostawców?

Jako producent nie widzimy przeciwwskazań. Wystarczy ustalić to z dostawcami.

Jak działa wrzutnia C240?

Wrzutnia C240 podpięta do automatu głównego pozwala na zwrócenie produktu. Wrzutnia działa za pomocą klapy, która otwiera się automatycznie – pracownik wówczas wrzuca artykuł, który trafia do zbiornika.

Jakie są korzyści z zastosowania wrzutni C240?

Korzyści z zastosowania wrzutni C240: brak zaśmiecenia magazynu, możliwość recyklingu oraz weryfikacji stanu produktów.

Czy mogę zamówić automat w innym kolorze, niż niebieski?

Można, jest to usługa dodatkowa.

Czy mogę na ściankach zewnętrznych automatu umieścić moje logo i jakąś grafikę?

Można, jest to usługa dodatkowa.

Czy mogę umieścić logo mojej firmy na wyświetlaczu?

Jak najbardziej – jest możliwość umieszczenia logo firmy na wyświetlaczu.

Czy można wydawać z automatu materiały łatwopalne?

Jako producent odradzamy wydawanie materiałów łatwopalnych z automatów, jednakże jeśli BHPowiec nie wyraża przeciwwskazań – można.

Czy automaty można instalować na zewnątrz budynków?

Automaty nie są dostosowane do pracy poza budynkami.

Aplikacja IDS:

Czy aplikacja wliczona jest w cenę automatu?

Nie jest – cena jest zależna od formy umowy. Pierwsza opcja jest w formie abonamentowej. Cena wówczas będzie zależna od liczby urządzeń typu MASTER. Każde urządzenie posiada własny abonament. Druga forma związana jest z udzieleniem licencji. Aplikację IDS można przygotować na własnym serwerze, a opłata jest jednorazowa.

Czy mogę monitorować wiele automatów z jednego konta?

Tak, można monitorować wiele automatów z jednego konta. Jednak oferujemy możliwość dodania różnych firm do konta.

Jakie są kluczowe funkcje aplikacji?

Kluczowymi funkcjami aplikacji są: limitowanie produktów, tworzenie raportów i zarządzanie automatem z poziomu aplikacji. Dzięki temu można edytować schemat automatu, a także etykietować komórki i produkty wkładane do nich. W przypadku produktów już znajdujących się w automacie – są one oznaczane jako „bez etykiety”.

Jak można dodać pracowników, produkty i inne informacje?

Dodawanie pracowników i produktów odbywa się za pomocą aplikacji IDS w module Importy.

Czy istnieje opcja automatycznego dodawania dużej ilości danych?

Tak, istnieje opcja automatycznego dodawania dużej ilości danych do aplikacji.

Czy jest możliwość ograniczenia dostępu do pewnych funkcji aplikacji dla konkretnych użytkowników?

Tak, jest to możliwe ze względu na rolę użytkowników. Tę opcję posiada administrator, który może ustalić je, a także przydzielić dostęp do wybranych modułów.

W jakim formacie aplikacja eksportuje dane? Interesuje nas format CSV.

Aplikacja domyślnie eksportuje dane w formacie .csv. Jednakże polecamy zastosować eksport danych w formatach .xls oraz .xlsx.

Czy można automatycznie generować raporty i przesyłać je na nasz serwer FTP?

Tak, można automatycznie generować raporty i przesyłać je na wybrany serwer FTP.

Czy aplikacja może być zintegrowana z systemem SUBIEKT?

IDS można zintegrować poprzez API (wymagane jest podpisanie umowy) lub poprzez serwery FTP. Wówczas to można dostosować raporty na własne potrzeby.

Czy mamy dostęp do transakcji w czasie rzeczywistym, czy są one wyświetlane z pewnym opóźnieniem?

Pojawiają się w czasie rzeczywistym, jednakże w przypadku zmian lub synchronizacji mogą wyświetlać się z opóźnieniem. Warto pamiętać, że automat rejestruje proces i godzina nie zostanie zmieniona.

Czy aplikacja jest bezpieczna pod kątem danych osobowych?

Tak, aplikacja jest bezpieczna pod kątem danych osobowych. Jest to możliwe poprzez wykorzystanie serwerów umiejscowionych w Europie, które spełniają rygorystyczne normy.

Czy aplikacja ma taką funkcjonalność, żeby automat najpierw wydawał produkty o krótkim terminie ważności, np. kleje, czy lekarstwa?

Aplikacja nie posiada funkcjonalności wydawania produktów ze względu na krótki termin ważności. W takim przypadku najlepiej umieszczać artykuły od najkrótszego do najdłuższego terminu przydatności.

Biuro Obsługi Klienta:

Jakie są niezbędne dane do poprawnej instalacji automatu?

W celu instalacji automatu potrzebujemy: kontaktu do niezbędnej osoby, która odpowiedzialna jest za proces instalacji urządzenia w firmie, sieci przeznaczonej dla automatu, która zależna jest od parametrów oraz sieć elektryczną, która powinna być dostosowana do wymogów automatu. Warto także przygotować miejsce dla maszyny, w zależności od zakupionego modelu.

 

Informacje o wymaganiach i parametrach przed przygotowaniem środowiska do instalacji automatu przekazuje nasze Biuro Obsługi Klienta. W przypadku zakupu urządzenia od operatora – BOK przekazuje niezbędne informacje do niego, a ten przesyła je do klienta końcowego.

Dlaczego do konfiguracji bębna automatu pomocne są fizyczne próbki artykułów?

Konfiguracja bębna automatu odbywa się z pomocą fizycznych próbek artykułów. Jest to niezbędne ze względu na idealne dopasowanie komórek dla danego urządzenia.

Jaką siecią serwisantów dysponujecie w Polsce?

Dysponujemy rozbudowaną siecią terenowych serwisantów, którzy dojeżdżają do każdego miejsca w Polsce.

Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach!

Rozmowa z naszym konsultantem do niczego nie zobowiązuje. Rozpoczniemy ją od wysłuchania Twoich potrzeb. Wszystko po to, aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, które spełni Twoje wymagania!

Blank Form (#5)
Scroll to Top