Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Automaty vendingowe:
Wymiary automatów dostępnych w naszej ofercie można sprawdzić w naszym katalogu.
Oferujemy trzy rodzaje automatów, natomiast modelów jest cztery: spiralowe (F80), bębnowe (D810, D1080), szafkowe (L40). W naszej ofercie znaleźć można także automat wrzutowy (C240).
Wymiary kieszeni w automacie prezentujemy w naszym katalogu.
Nie, liczba kieszeni nie ma wpływu na koszt automatu vendingowego.
Tak, rozmiary komórek można regulować w poziomie i pionie. Zmiany te należy wprowadzić w aplikacji. W przypadku problemów ze zmianami – najlepiej skontaktować się z serwisantem.
Realizacja zamówienia wynosi do 21 dni roboczych. Jednak zastrzegamy, że przy zwiększonym natężeniu zamówień, czas realizacji może być wydłużony.
W cenie automatu znaleźć można: szkolenie z obsługi urządzenia (w tym 10 godzin rozmowy z Opiekunem Technicznym Klienta, Helpdeskiem), wprowadzenie danych, a także czytnik MiFare lub Unique.
Ponadto, w ramach usługi postsprzedażowej zapewniamy 24 miesięce gwarancji, jeżeli zostanie przeprowadzony przegląd po dwunastu miesiącach od zakupu urządzenia.
Tak, czytniki są dostosowywane do najczęściej stosowanych standardów. Są to czytniki MiFare lub Unique. Dostęp do urządzenia dostępny jest za pomocą kodu QR, kodu kreskowego, a także kodu PIN.
Odpowiedź brzmi: to zależy. Jest to związane ze zmiennymi, takimi jak: kwota za używanie aplikacji IDS (zakup licencji lub kwota abonamentowa) oraz od opłat instalacyjnych. W przypadku drugiej zmiennej – istnieje możliwość zmniejszenia kwoty do symbolicznej złotówki, pod warunkiem spełnienia wymogów.
Tak, jest możliwe z pomocą czytnika kodów QR oraz czytnikiem kart RFID.
Nie, automaty przewożone są wyłącznie pionowo ze względów bezpieczeństwa.
Ładowanie automatów bębnowych odbywa się na dwa różne sposoby (w automacie D810 dostępne są trzy możliwości): otworzenie drzwi i poprzez klapki w drzwiach automatu. Trzecia możliwość, dostępna wyłącznie w D810, to innowacyjny system skanowania bębna, który wykrywa miejsca załadowanych produktów. W wersji PRO dodawany jest doładunek przez klapy, przy uwzględnieniu schematu automatu.
Za pomocą funkcji wyszukiwania produktów oznaczoną ikoną lupy. Poprzez nią użytkownik może wyszukać z listy dostępnych artykułów potrzebną rzecz. Przypisane produkty można filtrować.
Tak, jest to możliwe z pomocą tzw. „koszyka produktów”. Wydawanie produktów odbywa się zbiorowo, dzięki czemu nie trzeba wielokrotnie się zalogować.
Poprzez LAN (stałe IP) lub modem GSM.
Produkty przypisywane są za pomocą opcji limitowania oraz profilowania. Opcja dostępna jest w aplikacji IDS. Przypisywane są podczas poboru, po czym przez rejestrację produktów trafiają do aplikacji IDS.
Jest to opcja świadomego pobrania, dostępna w automatach D810 i D1080. Przed pobraniem artykułu pracownik widzi miejsce, w którym przedmiot się znajduje – to wszystko za pomocą świecącej się diody. Skrytka nie otwiera się automatycznie. Jeżeli produkt widoczny za pleksą jest niezgodny – może cofnąć wybór, a artykuł nie zostanie wydany.
Prezentacja produktów przeznaczonych m.in. do renowacji i recyklingu dostępna jest za pomocą funkcji Etykietowanie. Poprzez nią można wprowadzić nazwę produktu oraz dane zdarzenie powodujące blokadę opcji pobrania zużytego artykułu. Funkcjonalność dostępna jest wyłącznie w wersji PRO.
Produkt dostępny w automacie wydawany jest poprzez obrót do najbliższej lokalizacji, w której znajduje się dana rzecz. Oprogramowanie wylicza liczbę obrotów potrzebnych do pobrania artykułu. Jest to rozwiązanie, które jest energooszczędne.
Na ten moment nie przewidujemy opcji dostosowania algorytmu wydawania produktów do potrzeb przedsiębiorstwa. Jednak w zależności od skali projektu można rozważyć wprowadzenie tego rozwiązania, w zależności od potrzeb naszych klientów.
Tak, dostęp do automatu jest możliwy wyłącznie dla osób posiadających dostęp do produktów za pomocą m.in. karty dostępu, kodu PIN itp.
Do środka automatu można dostać się za pomocą klucza, który zabezpiecza wnętrze automatu przed nieautoryzowanym dostępem.
Tak, jest to możliwe z pomocą aplikacji IDS, w której można ustawić język pracownika. Dzięki temu rozwiązaniu można zdecydować, w jakim języku wyświetlane są wiadomości.
Nie, automat nie ma możliwości podłączenia do Internetu za pomocą Wi-Fi. Dostępne są opcje podłączenia urządzenia do Internetu za pomocą: LAN, GSM lub routerem połączonym z automatem po sieci LAN.
Informacje o średnim zużyciu prądu miesięcznie dla poszczególnych modeli automatów znaleźć można w naszym katalogu.
Wsparcie Użytkownika:
W przypadku zgłoszenia usterki, nasz dział Helpdesk przyjmuje zgłoszenie tak szybko, jak to jest możliwe.
Jest to zależne od wielu czynników: od odległości, od kosztu naprawy, a także od złożoności usterki. Jednak nasi serwisanci starają się pomóc tak szybko, jak to możliwe.
Dział Helpdesk udziela wsparcia między godziną 8:00 a 16:00
Nie ma żadnych przeciwwskazań. Najlepiej jednak, aby podczas szkolenia byli liderzy, którzy potem pokazują pracownikom wszystkie procedury.
Jest ono wliczone w koszt zakupu urządzenia – jest to standardowa procedura podczas instalacji.
Jeżeli nie jest to usterka związana ze sprzętem, większość problemów z funkcjonowaniem urządzenia można rozwiązać zdalnie.
12 miesięcy, jednak jest możliwość wydłużenia gwarancji do 24 miesięcy, jeżeli w przeciągu pierwszych 12 miesięcy zostanie przeprowadzony przegląd automatu vendingowego.
Jest to zależne od wielu zmiennych – od złożoności usterki, od kosztów części zamiennych, dojazdu serwisanta, a także od robocizny.
Numer telefonu: +48 33 444 00 00
Adres mailowy: [email protected]
Należy pamiętać, że najlepiej złożyć mailowe zgłoszenie opisujące problem przed zadzwonieniem.
Do 21 dni roboczych. Jednak zastrzegamy, że przy zwiększonym natężeniu zamówień, czas realizacji może być wydłużony.
Tak, jest to możliwe z pomocą aplikacji IDS, w której można ustawić język pracownika. Dzięki temu rozwiązaniu można zdecydować, w jakim języku wyświetlane są wiadomości.
Do 14 urządzeń typu OEM.
Informacje o różnicach między wersjami znaleźć można na stronie 12 w naszym katalogu.
Jako producent nie widzimy przeciwwskazań. Wystarczy ustalić to z dostawcami.
Wrzutnia C240 podpięta do automatu głównego pozwala na zwrócenie produktu. Wrzutnia działa za pomocą klapy, która otwiera się automatycznie – pracownik wówczas wrzuca artykuł, który trafia do zbiornika.
Korzyści z zastosowania wrzutni C240: brak zaśmiecenia magazynu, możliwość recyklingu oraz weryfikacji stanu produktów.
Można, jest to usługa dodatkowa.
Można, jest to usługa dodatkowa.
Jak najbardziej – jest możliwość umieszczenia logo firmy na wyświetlaczu.
Jako producent odradzamy wydawanie materiałów łatwopalnych z automatów, jednakże jeśli BHPowiec nie wyraża przeciwwskazań – można.
Automaty nie są dostosowane do pracy poza budynkami.
Aplikacja IDS:
Nie jest – cena jest zależna od formy umowy. Pierwsza opcja jest w formie abonamentowej. Cena wówczas będzie zależna od liczby urządzeń typu MASTER. Każde urządzenie posiada własny abonament. Druga forma związana jest z udzieleniem licencji. Aplikację IDS można przygotować na własnym serwerze, a opłata jest jednorazowa.
Tak, można monitorować wiele automatów z jednego konta. Jednak oferujemy możliwość dodania różnych firm do konta.
Kluczowymi funkcjami aplikacji są: limitowanie produktów, tworzenie raportów i zarządzanie automatem z poziomu aplikacji. Dzięki temu można edytować schemat automatu, a także etykietować komórki i produkty wkładane do nich. W przypadku produktów już znajdujących się w automacie – są one oznaczane jako „bez etykiety”.
Dodawanie pracowników i produktów odbywa się za pomocą aplikacji IDS w module Importy.
Tak, istnieje opcja automatycznego dodawania dużej ilości danych do aplikacji.
Tak, jest to możliwe ze względu na rolę użytkowników. Tę opcję posiada administrator, który może ustalić je, a także przydzielić dostęp do wybranych modułów.
Aplikacja domyślnie eksportuje dane w formacie .csv. Jednakże polecamy zastosować eksport danych w formatach .xls oraz .xlsx.
Tak, można automatycznie generować raporty i przesyłać je na wybrany serwer FTP.
IDS można zintegrować poprzez API (wymagane jest podpisanie umowy) lub poprzez serwery FTP. Wówczas to można dostosować raporty na własne potrzeby.
Pojawiają się w czasie rzeczywistym, jednakże w przypadku zmian lub synchronizacji mogą wyświetlać się z opóźnieniem. Warto pamiętać, że automat rejestruje proces i godzina nie zostanie zmieniona.
Tak, aplikacja jest bezpieczna pod kątem danych osobowych. Jest to możliwe poprzez wykorzystanie serwerów umiejscowionych w Europie, które spełniają rygorystyczne normy.
Aplikacja nie posiada funkcjonalności wydawania produktów ze względu na krótki termin ważności. W takim przypadku najlepiej umieszczać artykuły od najkrótszego do najdłuższego terminu przydatności.
Biuro Obsługi Klienta:
W celu instalacji automatu potrzebujemy: kontaktu do niezbędnej osoby, która odpowiedzialna jest za proces instalacji urządzenia w firmie, sieci przeznaczonej dla automatu, która zależna jest od parametrów oraz sieć elektryczną, która powinna być dostosowana do wymogów automatu. Warto także przygotować miejsce dla maszyny, w zależności od zakupionego modelu.
Informacje o wymaganiach i parametrach przed przygotowaniem środowiska do instalacji automatu przekazuje nasze Biuro Obsługi Klienta. W przypadku zakupu urządzenia od operatora – BOK przekazuje niezbędne informacje do niego, a ten przesyła je do klienta końcowego.
Konfiguracja bębna automatu odbywa się z pomocą fizycznych próbek artykułów. Jest to niezbędne ze względu na idealne dopasowanie komórek dla danego urządzenia.
Dysponujemy rozbudowaną siecią terenowych serwisantów, którzy dojeżdżają do każdego miejsca w Polsce.
Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach!
Rozmowa z naszym konsultantem do niczego nie zobowiązuje. Rozpoczniemy ją od wysłuchania Twoich potrzeb. Wszystko po to, aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, które spełni Twoje wymagania!